MARDİN SAVUR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmen Adaylarından Talep Edilen Belgeler

İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmen Adaylarından Talep Edilen Belgeler

Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir.

1. Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge vb.) belgelerin aslı,

2. Kimlik Fotokopisi,

3. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (3 adet),

4. Mal Bildirim Formu (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün sitesinden indirmek için tıklayınız),

5. Elektronik Başvuru Formu,

6. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

7. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü kamu veya özel hastaneden alınacak olan Sağlık Kurulu Raporu,

8. Adli Sicil Kaydı (e-Devletten alınacaktır).

NOT 1: İstenilen belgelerin asılları ve bir fotokopisi hazırlanacaktır.

NOT 2: Atama Kararnameleri ilgili İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine gönderileceğinden ilimize Sözleşmeli Öğretmen olarak atanan öğretmenlerimizin yukarıda belirtilen evrakları tamamlayarak doğrudan atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine göreve başlamaları için başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Mardin/Savur - 0482 571 20 57

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.